onsdag den 29. februar 2012

Utluftning nr. 6 - Familiemiddag med svigerfamilien

Lørdag har moren til kjæresten min invitert på middag med hele familien. Vi snakker mindst 15 gjester, og deriblandt tanter, unkler, besteforeldre osv. Kjæresten min har ikke så mange kusiner og fettere, så det blir mest voksensnakk hvis jeg kan si det sånn. Jeg har bare ikke lyst til en intensiv middag hvor jeg skal legge ut om alt mellom himmel og jord. Og ikke mindst skal oppføre meg eksemplarisk. Som jeg har skrevet tidligere synes jeg svigermorra mi er passe så intensiv og slitsom - jeg orker det bare ikke! Kjæresten min vet jo at jeg ikke har noen andre planer, så klarer liksom ikke komme med en god unnskyldning for å slippe... Men nå har jeg i hvert fall fått lufta ut litt frustrasjon rundt det da:)

Vet det er et forfærdelig bilde, men klarte ikke finne et bilde på nett som kunne illustrere det, så tegna et bilde av min frustrasjon på paint jeg:P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar