onsdag den 8. februar 2012

Utluftning nr. 4 - Ulovlig kjærlighet ikke lengre ulovlig!

I utluftning nummer 2 fortalte jeg om venninna mi som var sammen med drømmemannen min:P Jeg har lenge vært stuphode forelska i ham og har ikke kunnet si det til noen. Nå er det store skjedd at forholde deres er ved å gå i oppløsning. Venninna mi var hos meg i går og fortalte hvordan de ikke lengre hadde det så bra sammen og at de hadde snakka om å gå fra hverandre. Jeg satt fredfult hjemme og bestilte billige klær på nettet, da hun ut av det blå dukket opp. Det kom som et sjokk på meg og jeg hadde jo ikke akkurat tid på å forberede meg på den samtalen. Jeg prøvde på ingen måte å få det til å bli værre og jeg prøvde å gi henne noen trøstende ord. Men jeg må ærlig si jeg synes det var litt vanskelig. Jeg synes de over hode ikke passer sammen, og når de da heller ikke har det bra sammen så kan de da liksågodt bare droppe det. Kanskje litt egoistisk tanke men...:/ Kjæresten hennes har faktisk en shorts som er min. Eller det vil si det er broer min sin. Han fikk låne den sist vi og noen venner skulle ut å bade og han hadde glemt shortsen sin. Jeg har vurdert å bruke det som unnskyldning for å kunne møte ham og snakke litt, men tørr bare ikke. Det siste jeg vil er jo å ødelegge for venninna mi:( Litt av et dilemma sier nå jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar