tirsdag den 14. februar 2012

Utluftning nr. 5 - Masete roomate

Jeg har bodd sammen med  ei venninne i snart 4 måneder. Vi har kjent hverandre siden barneskolen og har siden vært perlevenner og uadskillelige. Vi skulle begge flytte og fant ut at vi lige så greit kunne flytte sammen. Men det er noe jeg absolutt angrer på. Leiligheten er jo på bare 45 kvm, så det er jo i forveien ikke mye plass å bevege seg på, men vi går bare oppå hverandre hele tiden! Kun er en rytte og vaske freak har jeg funnet ut! Bare det ligger en cardigan eller en en bok i stua blir hun fly forbanna. Hun mener vi ikke skal ha noen personlige eiendeler i stua så alt skal hele tiden ligge på soverumme mitt. Jeg tørr jo nesten ikke gjøre noe i fellesrummet i fare for at hun skal kritisere meg. Det er virkelig slitsomt når man kommer hjem og hele tiden skal gå på tå. I går vaska jeg noe tøy, og kom til å vaske en kjole, jeg anså som værende mørkebrun, sammen med noe sort tøy. Til tross for at fargen absolutt ikke hadde endra seg ble hun sykt forbanna. Hun har jo bare sykt dyre merkeklær som hun mener jeg ikke vet hvordan man skal vaske. Desuten mener hun jeg ikke vasker nok, men doen en gang om uka og hele leiligheten en gang om månten synes jeg er mer en nok! Ahh jeg orker snart ikke mer. Men jeg er jo så glad i henne så er litt i tvil om hva jeg skal gjøre - vil jo ikke ødelegge vennskabet:/  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar