onsdag den 4. april 2012

Utluftning nr. 10: En stressende påskeferie

Nå er det bare få timer igjen også er det påskeferie. I morgen skal tidlig har jeg lova bestemor å være med i kirken - og det er IKKE noe jeg gjør med god vilje. Så vi på påskelunsj hjemme hos bestemor. På kvelden drar jeg med foreldrene mine opp på fjellet, hvor vi skal være frem til lørdag morgen. På fjellet kommer også flere andre, hvor vi skal gå på langrenn, spille spill og IKKE sove lenge. Lørdag kveld når jeg er hjemme igjen er det påskefest hos noen venner. Søndag regner jeg med går til noen timers fyllesyke før jeg skal i barnedåp. Mandag, altså 1. påskedag er det tid for familiesammenkomst hos tanta mi - varer typisk fra 12 til 00 om kvelden.

Sånn jeg egentlig kunne ønske ferien så ut: Sove lenge, trene, gjøre ting jeg lenge har utsatt, ta på spa, shoppe klær på nettet, møtes med noen venner, gå på kafé - og rett og slett slappe helt av!

Men sånn ser dessverre ikke påskeferie ut. I stedet for en god påske blir det rett og slett en stressende påske. Noen vil jo sikkert mene at det er mye mer hyggelig å ha et tett program med familien - enn å se på årets sommermote på nett. Men ikke her i gården. Greit greit, litt familiesammenkomst er fint, men hallo - detta er ikke litt!! Jeg får bite tennene sammen og satse på at jeg til sommeren endelig kan få noe skikkelig ferie:P

"God" påske til dere alle - håper deres program ikke er like fylt som mitt;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar