tirsdag den 24. januar 2012

Utluftning nr. 1 - Ulovlig kjærelighet

Bedre å få sakt det med det samme: Jeg er forrelska i kjæresten til venninna min- og jeg får følelsen av at han føler det samme. Jeg så dem sist i går - hvor de begge kom gående med matchende store parkas jakker, og jeg følte sjalusien koke i meg. Hvorfor kan jeg ikke være så heldig å være med en gutt som det!!! Han er bare helt perfekt. Ikke bare god stil, men kjempe søt og kjempe snill. Hva mere vil man ha? Venninna mi kommer til meg i kveld for å shoppe klær på nett og jeg har så lyst å fortelle henne hvordan jeg føler det. Men selvfølgelig skal jeg ikke si noe - det blir jo for dumt. Men det er jo nettopp derfor det er så deilig at jeg kan få lufta det ut her.

Takk for at dere lytter;)

2 kommentarer:

  1. Husk en ting; han kan ikke være så perfekt viss han er forelska i andre enn sin egen kjærest. Det er sikkert en flott gutt og alt det der, men hadde jeg vært i din situasjon ville jeg nok heller prøvd å finne en annen å være interessert i ;)

    JA, jeg vet at det er lettere sagt en gjort, men.... Hvem vil vell splitte et forhold til sin besteveninne og kjæresten? Det kunne jo ikke blitt noe mellom deg og gutten uansett, med mindre du er villig til å miste en venn for det da...

    Det er vertfall slik mine tanker er om saken da! But correct me if I'm wrong ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei Keths!
      Takk for gode ord;) Vil selvfølgelig ikke miste venninna mi! Har heller ikke tenkt å gjøre noe ved det, så derfor jeg bare må få lufta det ut her. Så fort jeg finner gutten i mitt liv er det nok fort forbi med denne lille hemmelige forrelskelsen (håper jeg!).

      Slet