tirsdag den 24. januar 2012

Min hemlige identitet

Forteller jeg det til mamma går det til pappa, forteller jeg det til hunden går det til snuglytteren, går det til venninna går det til alle venninnene, forteller jeg det til min dagbok går det til min slue lillebror. Lista er uendelig og jeg er lei. Lei av at jeg ikke kan dele mine tanker med noen uten at hele verden skal vite om det. Hvis jeg har ødelagt mamma yndlings skjerf eller hukket opp med en ny fyr - ja da er det ting jeg har behov for å lufte med noen, men som jeg ikke vil at andre skal vite om. Derfor kom jeg på ideen om denne bloggen. Her kan jeg dele tanker, frustrasjoner og hemmeligheter med andre uten noen gang å måtte ta hensyn til at ingen jeg kjenner skal vite om det. Uansett hvor pinlige eller farlige hemmelighetene er så kan jeg endelig få dem ut. Hovedsakelig gjør jeg det jo for min egen skyld, men kanskje noen synes mine tanker er interessante, spennende og til og med har noen forslag til hvordan jeg skal håndtere situationen. Så nå kan jeg faktisk skrive at jeg hater å dusje naken med andre jenter og at jeg tenner på gutter i dress. Noen hemmeligheter er nok større enn andre, men samma det vel, jeg skriver jo for å få dem ut.

Takk for denne gang;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar