tirsdag den 26. juni 2012

Utluftning nr. 14 - I take it all back!

Tidligere har jeg skrevet om hvordan jeg mener at man ikke skal tenke på giftemål for tidlig, og spesielt ikke få barn. Nå som søstera mi er gravid har jeg starta å tenke litt. Sist skrev jeg hvordan jeg absolutt ikke var klar til å ta det skrittet og at jeg synes det var alt for tidlig for søstera mi å bli gravid. Men jeg tar det tilbake - nå som jeg endelig har fått litt perspektiv synes jeg det er helt absurd at jeg heller vil bruke penger på å kjøpe klær fremfor å sette et liv til verden. Hadde jeg bare hatt en mann i mitt liv så hadde alt vært mye mer klart. Og det sier seg jo kanskje også selv, at hvis man er sammen med den rette personen så har man også lettere for å kunne ønske seg å bli gift og få barn. Men jeg må si jeg har vært litt kortsynt og kjedelig, og nå er jeg bare utrolig sjalu på søstera mi som har alt...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar